Hocam Sorun o değil En kralını yap istersen Adam tutuyor çıkarıyor Ben ondan kat ve kat iyi çıkarsam da onunki tutuyor benimki tutmuyor
Sanırım R10 Mizah Formu Benim Haberim yok
Açıkçası ben mizahi konuları çok seviyorum, genele yapmamakta fayda var. Hepimizi yaptığı işler taklit ediliyor ve bu çok sinir bozucu. Ama kendimizi çok fazla kasmak yerine biraz gülmeye çalışalım