Youtube clickbait video başlığı gibi oldu başlık. Evet ceza puanı uygulaması başlamış ingilizce olarak. yada ben yeni gördim. Fahri müfettişler mi yazıyor bu ceza puanlarını? kim olduğunu bilmemiz lazım ki itiraz edebilelim.
This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.
Ceza puanları nasıl oluyor, ehliyetteki gibi yılda 100 mü hakkımız, ne zaman sıfırlanıyor? ufak bi arama gerçekleştirdim bulamadım konu detaylarını.
R10 da Ceza Puanı Yedim!!!!
23
●993
çok umursamadim açıkçası. Verilen puan da hataliydi bence 
