• 16-12-2020, 14:04:00
    #1
    Youtube clickbait video başlığı gibi oldu başlık. Evet ceza puanı uygulaması başlamış ingilizce olarak. yada ben yeni gördim. Fahri müfettişler mi yazıyor bu ceza puanlarını? kim olduğunu bilmemiz lazım ki itiraz edebilelim.

    This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

    Ceza puanları nasıl oluyor, ehliyetteki gibi yılda 100 mü hakkımız, ne zaman sıfırlanıyor? ufak bi arama gerçekleştirdim bulamadım konu detaylarını.
  • 16-12-2020, 14:04:34
    #2
    Afiyet olsun
  • 16-12-2020, 14:04:40
    #3
  • 16-12-2020, 14:06:00
    #4
    Valla ben de yedim 1 aya yakın oldu çok umursamadim açıkçası. Verilen puan da hataliydi bence veren arkadasin cani sag olsun yaptırımı nedir bilmiyorum.
  • 16-12-2020, 14:06:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Uzun yıllardır var bu sistem hatırladığım kadarıyla.

    Ama ne işe yaradığını bilmiyorum.
  • 16-12-2020, 14:07:07
    #6
    Daha önce de vardı zaten
  • 16-12-2020, 14:07:23
    #7
    @Coskun; hocam nedir bu ceza puanı yeniyse açıklama göremedim ama
    Edit: daha önceden de varmış kusura bakma hocam
  • 16-12-2020, 14:07:44
    #8
    Ceza puanı bayadır var. Bende de vardı.
  • 16-12-2020, 14:09:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MERHABALAR

    Edit: Keşke ban geçmişinden şikayet konularına yazdığımız banlar silinse Nasılsa yazılmıyor artık