Konu
R10 da Ceza Puanı Yedim!!!!
16-12-2020, 14:07:23
#7
tlga_kurt
@
Coskun
; hocam nedir bu ceza puanı yeniyse açıklama göremedim ama
Edit: daha önceden de varmış kusura bakma hocam