Konu
R10 da Ceza Puanı Yedim!!!!
16-12-2020, 14:06:00
#4
ykbweb
Valla ben de yedim 1 aya yakın oldu
çok umursamadim açıkçası. Verilen puan da hataliydi bence
veren arkadasin cani sag olsun
yaptırımı nedir bilmiyorum.