• 13-12-2020, 21:48:52
    #1
    Merhabalar,
    R10 profilimde koyu şekilde mavi tik vardı,şuan açık renge dönmüş durumda
    Buna takılacağımı düşünmezdim ama profilimle bütünleşmişti 😄
    Genel bir sorun mu yoksa benden kaynaklı mı?
  • 13-12-2020, 21:50:06
    #2
    Bende koyu mavi gözüküyor hala 😊
  • 13-12-2020, 21:50:19
    #3
    Koyu mavi tik lobisinin oyunu olmalı bu 😅
  • 13-12-2020, 21:51:22
    #4
    Selamlar,

    Çok merak edilen bir şey sanırım bu

    Koyu Mavi Tik İçin Gerekli Şartlar:
    • R10 üyeliğiniz en az 6 aylık olmalıdır.
    • Son 1 yılda 4 veya üzeri ban cezası almamış olmalısınız.
    • Minimum 20 ticaret puanı ve %90 ve üzeri oranda başarılı ticaret gerçekleştirmiş olmalısınız.
    • Doğum tarihi doğru olarak girilmelidir.
    • Telefon doğrulama aşamalarını tamamlamış olmalısınız.
    • TC Kimlik bilgilerinizi doğru olarak girmelisiniz.
  • 13-12-2020, 21:52:05
    #5
    6 ayı ve +20 ticareti doldurduğunuz için otomatik gelmiş

    ben 15 yıllık olmama rağmen yok ismimi soy ismimi girmediğim için galiba
  • 13-12-2020, 21:52:45
    #6
    Arada oluyor bu sorun 🙂 dert etmeyin düzelir.

    https://www.r10.net/sorum-var/260432...kabilirmi.html
  • 13-12-2020, 21:53:01
    #7
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende koyu mavi gözüküyor hala 😊
    Düzeldi düzeldi 😄 5 dakika bekledim düzelecek mi diye,konuyu açtıktan sonra düzeldi 😄
    EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koyu mavi tik lobisinin oyunu olmalı bu 😅
    Büyük ihtimal öyle hocam 😄
    Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Çok merak edilen bir şey sanırım bu

    Koyu Mavi Tik İçin Gerekli Şartlar:
    • R10 üyeliğiniz en az 6 aylık olmalıdır.
    • Son 1 yılda 4 veya üzeri ban cezası almamış olmalısınız.
    • Minimum 20 ticaret puanı ve %90 ve üzeri oranda başarılı ticaret gerçekleştirmiş olmalısınız.
    • Doğum tarihi doğru olarak girilmelidir.
    • Telefon doğrulama aşamalarını tamamlamış olmalısınız.
    • TC Kimlik bilgilerinizi doğru olarak girmelisiniz.
    Zaten vardı hocam bir 5 dakikalığına gidince acaba ne yapmış olabilirim diye düşündüm. Teşekkürler (:
  • 13-12-2020, 21:54:51
    #8
    Benim hep aynı.