Bende koyu mavi gözüküyor hala 😊
Düzeldi düzeldi 😄 5 dakika bekledim düzelecek mi diye,konuyu açtıktan sonra düzeldi 😄
Koyu mavi tik lobisinin oyunu olmalı bu 😅
Büyük ihtimal öyle hocam 😄
Selamlar,
Çok merak edilen bir şey sanırım bu
Koyu Mavi Tik İçin Gerekli Şartlar:
- R10 üyeliğiniz en az 6 aylık olmalıdır.
- Son 1 yılda 4 veya üzeri ban cezası almamış olmalısınız.
- Minimum 20 ticaret puanı ve %90 ve üzeri oranda başarılı ticaret gerçekleştirmiş olmalısınız.
- Doğum tarihi doğru olarak girilmelidir.
- Telefon doğrulama aşamalarını tamamlamış olmalısınız.
- TC Kimlik bilgilerinizi doğru olarak girmelisiniz.
Zaten vardı hocam bir 5 dakikalığına gidince acaba ne yapmış olabilirim diye düşündüm. Teşekkürler (: