• 10-12-2020, 23:58:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar kullananların görüşünü almak istiyorum. Kredi oranları yükseldiği için araba alamıyorum ÖTV indirimim var sıfır araba almak istesem hepsini karşılıyor mu sonra ben taksitlerle faizsiz mi alacağım nakit direk istediğim parayı veriyorlar mı kaç ay ödeme yapacam gibi kafamda sorular var aramaya müşteri hizmetlerini aramaya çekiniyorum sürekli arayıp rahatsız ederler diye birde sonuçta müşteri elde etmek için bir sürü şey söyleyecekler ama eminevimin şikayet varda çok şikayet taleplerini gördüm mesela şimdi baktım TOKİ de dava açmış kendi kredim var yoksa kredi de tercihlerimin arasındaydı abimin arkadaşı var o almış gayet memnun aramızda bu konuda beni aydınlatacak biri var mı acaba yoksa mecburen bu yerleri arıyacagım
  • 11-12-2020, 00:01:45
    #2
    Hocam ben ev satmıştım 3 4 ay önce alıcılar eminevimle işbirliği yapmıştı sanırsam onlarda sistem denilen bir mevzu var ve sizi o sisteme dahil etmek bir miktar para alıyorlar benim sattıklarmdan 30bin almışlardı yani bu 30bin tamamen onların faizi başında ödüyor zaten adamlar birde sondakikada 6500 lirada ipotek parası çıkardılar bana göre banka bu sistemlerden daha mantıklı
  • 11-12-2020, 00:03:53
    #3
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar kullananların görüşünü almak istiyorum. Kredi oranları yükseldiği için araba alamıyorum ÖTV indirimim var sıfır araba almak istesem hepsini karşılıyor mu sonra ben taksitlerle faizsiz mi alacağım nakit direk istediğim parayı veriyorlar mı kaç ay ödeme yapacam gibi kafamda sorular var aramaya müşteri hizmetlerini aramaya çekiniyorum sürekli arayıp rahatsız ederler diye birde sonuçta müşteri elde etmek için bir sürü şey söyleyecekler ama eminevimin şikayet varda çok şikayet taleplerini gördüm mesela şimdi baktım TOKİ de dava açmış kendi kredim var yoksa kredi de tercihlerimin arasındaydı abimin arkadaşı var o almış gayet memnun aramızda bu konuda beni aydınlatacak biri var mı acaba yoksa mecburen bu yerleri arıyacagım
    Hocam bence yarın ilk işiniz, aramak yada kuruma direk uğramanız olmalı. Buradan kişilerin vereceği cevaplar tam bilgiler olmayabilir. Bende sizin gibi düşünüyordum. Fakat ilk aradıklarında evimi aldım gerek kalmadı vb. Diyerek sorunu çözebilirsiniz
  • 11-12-2020, 00:04:24
    #4
    Evinevim den arqba ve ev alan yakın akrabalarım olmuştu, çok memnunlar.
  • 11-12-2020, 00:12:44
    #5
    Bende girmiştim zamanin da fırsat bı ev gelince ona almak için çıktım ama mantıklı şuan için bile ev almak için girmeyi düşünüyorum şuan daha avantajlı durumları var pesinatina göre erken teslim felan da oluyor ama öyle rahatsız etmiyorlar gönül rahatlığıyla ara tüm detayları öğren işine gelmezse istemiyorum dedin mi çok rahatsızlık vermiyorlar