silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar kullananların görüşünü almak istiyorum. Kredi oranları yükseldiği için araba alamıyorum ÖTV indirimim var sıfır araba almak istesem hepsini karşılıyor mu sonra ben taksitlerle faizsiz mi alacağım nakit direk istediğim parayı veriyorlar mı kaç ay ödeme yapacam gibi kafamda sorular var aramaya müşteri hizmetlerini aramaya çekiniyorum sürekli arayıp rahatsız ederler diye birde sonuçta müşteri elde etmek için bir sürü şey söyleyecekler ama eminevimin şikayet varda çok şikayet taleplerini gördüm mesela şimdi baktım TOKİ de dava açmış kendi kredim var yoksa kredi de tercihlerimin arasındaydı abimin arkadaşı var o almış gayet memnun aramızda bu konuda beni aydınlatacak biri var mı acaba yoksa mecburen bu yerleri arıyacagım
Hocam bence yarın ilk işiniz, aramak yada kuruma direk uğramanız olmalı. Buradan kişilerin vereceği cevaplar tam bilgiler olmayabilir. Bende sizin gibi düşünüyordum. Fakat ilk aradıklarında evimi aldım gerek kalmadı vb. Diyerek sorunu çözebilirsiniz