Hocam ben ev satmıştım 3 4 ay önce alıcılar eminevimle işbirliği yapmıştı sanırsam onlarda sistem denilen bir mevzu var ve sizi o sisteme dahil etmek bir miktar para alıyorlar benim sattıklarmdan 30bin almışlardı yani bu 30bin tamamen onların faizi başında ödüyor zaten adamlar birde sondakikada 6500 lirada ipotek parası çıkardılar bana göre banka bu sistemlerden daha mantıklı