• 09-12-2020, 23:05:42
    #1
    bir türlü w10 atamadım. Farklı usb, farklı iso yazma programı, farklı usb bellek, farklı iso yazma ayarlar, bios ayarlar.
    Hepsinde, başlatınca düz siyah ekran geliyor.
    Dedim w8 atayım, format ekranı geldi.
    Şimdi, w10 lisansı olduğu için pcde, w8.1 de internette key girip, w8. 1 yapıp w10 yükseltmeyi düşünüyorum ama w10 lisansıma ne olacak?
    teşekkürler 🙃
  • 09-12-2020, 23:09:52
    #2
    Windows 10 lisansınız bilgisayar ile birlikte geldiyse biosa gömülüdür muhtemelen. Yani windows 10 iso ile kurulum yapsaydınız şayet, size key sormazdı. Direkt biosdan çekerdi. Ama şunu anlamadım, win10 iso nereden indirdinizde olmadı ki?
    Edit: Donanımınızın eğer windows 8 desteği yok ise, driver konusunda sorun yaşarsınız.
  • 09-12-2020, 23:10:04
    #3
    Farklı bir windows 10 iso ile denediniz mi? Belkide elinizdeki iso bozuktur. Windows 8 de Setup menusu gelip 10da gelmemesi ilginç gerçekten.
  • 09-12-2020, 23:10:50
    #4
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir windows 10 iso ile denediniz mi? Belkide elinizdeki iso bozuktur. Windows 8 de Setup menusu gelip 10da gelmemesi ilginç gerçekten.
    3 tane iso denedim hocam.
    En son, en günceli ile denedim gene aynı.🙃
  • 09-12-2020, 23:13:16
    #5
    merthcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 10 lisansınız bilgisayar ile birlikte geldiyse biosa gömülüdür muhtemelen. Yani windows 10 iso ile kurulum yapsaydınız şayet, size key sormazdı. Direkt biosdan çekerdi. Ama şunu anlamadım, win10 iso nereden indirdinizde olmadı ki?
    Edit: Donanımınızın eğer windows 8 desteği yok ise, driver konusunda sorun yaşarsınız.
    eski usbde kurulu vardı, birde hdd 2019 indirdigim vardı, birde şimdi Microsoft tan günceli indirdim gene aynı.🙃
    Lisans ekranını geçmek için lisans girsem, veya ei.cfg diye bir olayda varmış lisans sormuyormuş.
    Orjinal lisansı bu işlem sonunda akibeti ne olur?🙃
  • 09-12-2020, 23:14:25
    #6
    Aldığınız hata nedir kurulumda ona deyinin yardımcı olalım.
  • 09-12-2020, 23:15:40
    #7
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız hata nedir kurulumda ona deyinin yardımcı olalım.
    usbden boot ediyorum, siyah ekran geliyor. Ekranda hiç bişi yok, düz siyah.🙃
  • 09-12-2020, 23:16:24
    #8
    Orijinal lisansınız biosa gömülü kalır diye biliyorum. Yani bana gelen cihazlar arasında windows 10 ile gelen cihaza kalkıp windows 7 kuran vardı. (Sözde bilgisayarcıların yapmış olduğu bir durum...) Bende direkt windows 10 isodan formatı atıp geçiyordum. Lisansları uçmamıştı yani. Ama kesin olarak bir şey diyemeyeceğim.
  • 09-12-2020, 23:21:06
    #9
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usbden boot ediyorum, siyah ekran geliyor. Ekranda hiç bişi yok, düz siyah.🙃
    Bazı usb'lerin boot özelliği olmayabiliyor cihazınızın modeli nedir.