Orijinal lisansınız biosa gömülü kalır diye biliyorum. Yani bana gelen cihazlar arasında windows 10 ile gelen cihaza kalkıp windows 7 kuran vardı. (Sözde bilgisayarcıların yapmış olduğu bir durum...) Bende direkt windows 10 isodan formatı atıp geçiyordum. Lisansları uçmamıştı yani. Ama kesin olarak bir şey diyemeyeceğim.