bir türlü w10 atamadım. Farklı usb, farklı iso yazma programı, farklı usb bellek, farklı iso yazma ayarlar, bios ayarlar.
Hepsinde, başlatınca düz siyah ekran geliyor.
Dedim w8 atayım, format ekranı geldi.
Şimdi, w10 lisansı olduğu için pcde, w8.1 de internette key girip, w8. 1 yapıp w10 yükseltmeyi düşünüyorum ama w10 lisansıma ne olacak?
teşekkürler 🙃