• 09-12-2020, 18:41:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim siyasi demiyeLimde Milliyetci bir sitem var Bura için Burdanda Çogunuzun Tanıdıgı bir firma ile anlaşdım 30 günlük bir reklam verdim gecen perşembe akşamı ödeme yapdım . Taki Bugüne Kadar sagLıklı bir bilgi verilmiyor hatda 2 gün sonra dönülüyor cvp sadece şu siyasi içerili oldugu için inceleme uzun sürer diye cvp verildi Sizce Bu Dogrumudur Yoksa oyalama Politikasımıdır Benim Bu google reklamıyla alakalı hiç bir bilgim olmadıgı için merak edip sizlere soruyorum yaklaşık 5 6 gündür reklamın yayınlanmaması Normalmidir ?
  • 09-12-2020, 18:42:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğim kadarı ile oyalanıyorsunuz. Siyasi içerik zararlı değil ki.
  • 09-12-2020, 18:43:24
    #3
    Ofisika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarı ile oyalanıyorsunuz. Siyasi içerik zararlı değil ki.
    Bende öyLe tahmin ediyorum ama Daha Bu KonuLarla Alakalı Bilgisi olan varsa akıL almak istedim Tuhaf durum
  • 09-12-2020, 18:46:42
    #4
    Adwords reklamımı verdiniz?
  • 09-12-2020, 18:47:52
    #5
    ErtuncDmrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords reklamımı verdiniz?

    Googleye forum sitesi tam ne açıklaması bilmiyorum dedim ya acemisiyim Hocam
  • 09-12-2020, 18:48:23
    #6
    Çok sanmam hocam neden onaylanmasın ki... Ayrıca sitenizi merak ettim
  • 09-12-2020, 18:49:47
    #7
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sanmam hocam neden onaylanmasın ki... Ayrıca sitenizi merak ettim

    Vallaha Hocam bu Konuları iyi bilen biri olsa danışcamda cevremde Oda Yok Sitem imzamda Hocam bakabilirsiniz
  • 09-12-2020, 18:50:54
    #8
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha Hocam bu Konuları iyi bilen biri olsa danışcamda cevremde Oda Yok Sitem imzamda Hocam bakabilirsiniz
    İmzan yok hocam formata uygun olmadığından yayınlanmamış ve biz göremiyoruz muhtemelen
  • 09-12-2020, 18:53:14
    #9
    Hocam sizin gibi ülkücü bir insana "L" harfini öyle kullanmak yakışmıyor.
    Ülkücü insanlar kendilerine örnek aldığı gibi, bu yola baş koyacak kişileri de örnek alır.

    Geçenlerde de bir mesajınızda denk geldim ama bu sefer dayanamadım yazıyorum. Hiç hoş durmadigi gibi, yakışmıyor da.