Hocam sizin gibi ülkücü bir insana "L" harfini öyle kullanmak yakışmıyor.
Ülkücü insanlar kendilerine örnek aldığı gibi, bu yola baş koyacak kişileri de örnek alır.
Geçenlerde de bir mesajınızda denk geldim ama bu sefer dayanamadım yazıyorum. Hiç hoş durmadigi gibi, yakışmıyor da.