Siyasi Reklam Sorum Var ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siyasi Reklam Sorum Var ?
13
●
192
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Siyasi Reklam Sorum Var ?
1
2
09-12-2020, 18:53:16
#10
Tourismo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
InternettinHoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmzan yok hocam formata uygun olmadığından yayınlanmamış ve biz göremiyoruz muhtemelen
pm atıldı.
09-12-2020, 18:57:13
#11
Zekovic
Türkçeyi düzgün bir şekilde kullanmak da bir milliyetçiliktir.
09-12-2020, 18:59:04
#12
Tourismo
Zekovic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkçeyi düzgün bir şekilde kullanmak da bir milliyetçiliktir.
Yani? konumla alakası nedir yada amcınız ? pm atın ordan tartışırız konuyla alakasız şeylere gerek yok pm yoluyla ulaşın lütfen
09-12-2020, 19:05:02
#13
Sys06
5 Gündür Bir Adwords Reklami Onaylanmiyorsa Eğer Hiç Onaylanmaz Bence Oyaliyorlar Sizi Hocam
09-12-2020, 19:09:50
#14
Tourismo
Sys06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 Gündür Bir Adwords Reklami Onaylanmiyorsa Eğer Hiç Onaylanmaz Bence Oyaliyorlar Sizi Hocam
Yanlışmı düşünüyorum acaba içimde art niyetmi var diye düşünüp akıl almak istededim sanırım yorumlardan anlaşışdıgı gibide bu bir tattik sanırım sağolun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler