Sertifika para tuzağı mi?
12
●257
- 08-12-2020, 12:08:59Sertifika olayı ise yarıyor mu gerçekten para tuzağı mi arkadaşlar. Arkadaşım ille de alcam diyor. https://teknobirankara.com/index.php Burayı atti bana. Dedim Para tuzağı. İnanmıyor İşe girerken yarıyor vs. Diyor. Fikrinizi alabilirmiyim?
- 08-12-2020, 12:11:44Yaramaz, hiçbir İKcı adını bilmediği bir kurumdan alınan sertifikaya bakmazarifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 12:12:38Yaptığınız işe göre değişir sertifika bazı mesleklerde MEB onaylı değilse işe yaramaz bazı mesleklerde ne kadar çok eğitim aldığınızı gösterir vs ama geçersiz yerlerden (MEB vs onaylı olmayan) alınan sertifikalar sadece eğitim içeriği iyiyse değer diğer türlü ben size canvadan yapıp yollayayım istediğiniz kadar
- 08-12-2020, 12:13:42Ben diyetisyenlik öğrencisiyim, heryıl onlarca sertifika verilir kurs verilir millet 100 ₺ 200₺ bayılıyo her sertifikaya adamlar derste anlatılan bir bilgiyi bize konferansta anlatıyo o kadar
Sonuç olarak profesör bi hocamız şöyle dedi: bu sertifikalar hiçbir işe yaramaz boşuna alıyorsunuz biz zaten size anlatıyoruz.
Eğer sertifika size bir yetkinlik vermiyosa (ehliyet tarzı) gerçekten boşa paraarifbuba55 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 08-12-2020, 12:15:15Sertifika eğer dünyada global olarak geçerli değilse, sadece Türkiye'de geçerli ise bir işe yaramaz tamamen çöplükten ibarettir. Akredite edilmiş sertifikalar önemli
- 08-12-2020, 12:17:56Boşa para kağıt parçası başka bir şey değil. Hiç bir geçerliliği olmaz. Eğitimlere girmeden bile online sertifika alıyorsun şu dönemde... gereksiz.