Ben diyetisyenlik öğrencisiyim, heryıl onlarca sertifika verilir kurs verilir millet 100 ₺ 200₺ bayılıyo her sertifikaya adamlar derste anlatılan bir bilgiyi bize konferansta anlatıyo o kadar
Sonuç olarak profesör bi hocamız şöyle dedi: bu sertifikalar hiçbir işe yaramaz boşuna alıyorsunuz biz zaten size anlatıyoruz.
Eğer sertifika size bir yetkinlik vermiyosa (ehliyet tarzı) gerçekten boşa para