Sertifika olayı ise yarıyor mu gerçekten para tuzağı mi arkadaşlar. Arkadaşım ille de alcam diyor. https://teknobirankara.com/index.php Burayı atti bana. Dedim Para tuzağı. İnanmıyor İşe girerken yarıyor vs. Diyor. Fikrinizi alabilirmiyim?