• 06-12-2020, 21:00:18
    #1
    Kargo şubesiyle anlaşma sağlamak için benden minimum bir gönderim limiti istiyor ona göre fiyat veriyor. Küçük çaplı e ticaret yapan arkadaşlar kargo anlaşmalarını nasıl sağlıyor ? gönderim ücretlerini nasıl düşürüyor ? bunu kapıda ödemeli kargo için söylüyorum. Normalde aras kargo ile birfatura üzerinden kullandığım anlaşma var gayet makul fakat kapıda ödeme için geçerli olmuyor kpaıda ödemeleri kendi adıma göndermem gerekiyor bu konuda fikir sahibi olan varsa beni yönlendirebilir mi rica etsem.
  • 06-12-2020, 21:03:14
    #2
    Ben yurticiyle calisiyorum hocam.Hepsi senin kapasitene gore fiyat verecektir.Fakat az adet cikacaksanbasta ptt ile anlas sonra diger buyuklere gec
  • 06-12-2020, 21:03:45
    #3
    Ben ptt kullanıyorum iyisecek üzerinden yolluyorum haftada 10-15 kargo.
  • 06-12-2020, 21:04:29
    #4
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ptt kullanıyorum iyisecek üzerinden yolluyorum haftada 10-15 kargo.
    peki gönderim için ne kadar ödüyorsunuz ? kapıda ödeme için ek ücret talep ediyor mu ?
  • 06-12-2020, 21:06:04
    #5
    reta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki gönderim için ne kadar ödüyorsunuz ? kapıda ödeme için ek ücret talep ediyor mu ?
    Ortalama kargolarım en fazla 12-15 tlye gidiyor. Kapıda ödemem yok haftaya yapacağım bende sordum onu da +2 tl mi tutuyormuş ama fatura istiyorlar ona da.
  • 15-12-2020, 00:20:26
    #6
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama kargolarım en fazla 12-15 tlye gidiyor. Kapıda ödemem yok haftaya yapacağım bende sordum onu da +2 tl mi tutuyormuş ama fatura istiyorlar ona da.
    ilk başlarda istiyorlar fakat sonradan istemiyrlar faturası içinde deyip gönderebilirsin. aranız iyi olduktan sonra gişedekiler sorun yapmıyor