Kargo anlaşması hakkında sorum var
5
●79
- 06-12-2020, 21:00:18Kargo şubesiyle anlaşma sağlamak için benden minimum bir gönderim limiti istiyor ona göre fiyat veriyor. Küçük çaplı e ticaret yapan arkadaşlar kargo anlaşmalarını nasıl sağlıyor ? gönderim ücretlerini nasıl düşürüyor ? bunu kapıda ödemeli kargo için söylüyorum. Normalde aras kargo ile birfatura üzerinden kullandığım anlaşma var gayet makul fakat kapıda ödeme için geçerli olmuyor kpaıda ödemeleri kendi adıma göndermem gerekiyor bu konuda fikir sahibi olan varsa beni yönlendirebilir mi rica etsem.
- 06-12-2020, 21:04:29peki gönderim için ne kadar ödüyorsunuz ? kapıda ödeme için ek ücret talep ediyor mu ?Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 21:06:04Ortalama kargolarım en fazla 12-15 tlye gidiyor. Kapıda ödemem yok haftaya yapacağım bende sordum onu da +2 tl mi tutuyormuş ama fatura istiyorlar ona da.reta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2020, 00:20:26ilk başlarda istiyorlar fakat sonradan istemiyrlar faturası içinde deyip gönderebilirsin. aranız iyi olduktan sonra gişedekiler sorun yapmıyorEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle