Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalama kargolarım en fazla 12-15 tlye gidiyor. Kapıda ödemem yok haftaya yapacağım bende sordum onu da +2 tl mi tutuyormuş ama fatura istiyorlar ona da.
ilk başlarda istiyorlar fakat sonradan istemiyrlar faturası içinde deyip gönderebilirsin. aranız iyi olduktan sonra gişedekiler sorun yapmıyor