Konu
Kargo anlaşması hakkında sorum var
06-12-2020, 21:06:04
#5
Eyupoglu
reta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki gönderim için ne kadar ödüyorsunuz ? kapıda ödeme için ek ücret talep ediyor mu ?
Ortalama kargolarım en fazla 12-15 tlye gidiyor. Kapıda ödemem yok haftaya yapacağım bende sordum onu da +2 tl mi tutuyormuş ama fatura istiyorlar ona da.