• 04-12-2020, 16:35:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, 1 Ocak'ta tecilim bitiyor benim lise bu yıl bitti üniversite tutturamadım hazırlık yapıyorum diyerek vs. ben bu tecil süresini uzatabilir miyim?
    Kendi düşüncem gidip gelmekti fakat şuan ofis vs. açtığım için arada kalıyorum.
    Yanıtlayacak herkese çok teşekkür ederim şimdiden
  • 04-12-2020, 16:36:22
    #2
    Uzatabilirsin Liseden mezun olduğun süreçte 3 yıl tecil hakkın oluyor, tecil ettirdikten sonra.
  • 04-12-2020, 16:36:35
    #3
    Askerlik şubesine gidip ertleme işlemini halledebilirsin.
  • 04-12-2020, 16:36:36
    #4
    Bana kalırsa gidin yapın 6 ay oldu zaten ben 12 ay yaptım keşke erken gıtseydım dedim yinede size kalmış
    • Ghostcastle
    Ghostcastle bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-12-2020, 16:37:56
    #5
    Tecil ettirebilirsiniz ama belli bir yaşın altında olmanız gerekiyor, o da sanıyorum 23-24 aralığı idi.
  • 04-12-2020, 16:44:54
    #6
    Yeni sistem geldiği zaman bende Lise mezunuydum, herhangi bir üniversiteye kaydım olmadığı için 22 yaşıma kadar tecilli kalabileceğimi söyleyip o kadar tecil yapmışlardı. Bu sene üniversiteye kaydımı yaptım yoksa 31 Aralık son yoklama tarihimdi. Yaşınız kaç bilmiyorum fakat yeni sistemde lise mezunları 22 yaşına kadar tecilleniyor sanırım. En azından şubeden bana verilen bilgi bu şekildeydi.
  • 04-12-2020, 16:48:09
    #7
    E devlet üzerinden tecil işlemi yapılabiliyormuş fakat ben şu an hata almaktayım ama siz de deneyin bir hocam;

    https://www.turkiye.gov.tr/msb-asal-...leme-basvurusu