Merhabalar, 1 Ocak'ta tecilim bitiyor benim lise bu yıl bitti üniversite tutturamadım hazırlık yapıyorum diyerek vs. ben bu tecil süresini uzatabilir miyim?
Kendi düşüncem gidip gelmekti fakat şuan ofis vs. açtığım için arada kalıyorum.
Yanıtlayacak herkese çok teşekkür ederim şimdiden