Yeni sistem geldiği zaman bende Lise mezunuydum, herhangi bir üniversiteye kaydım olmadığı için 22 yaşıma kadar tecilli kalabileceğimi söyleyip o kadar tecil yapmışlardı. Bu sene üniversiteye kaydımı yaptım yoksa 31 Aralık son yoklama tarihimdi. Yaşınız kaç bilmiyorum fakat yeni sistemde lise mezunları 22 yaşına kadar tecilleniyor sanırım. En azından şubeden bana verilen bilgi bu şekildeydi.