• 04-12-2020, 15:57:41
    #1
    Merhaba, telif hakkında suç duyurusunda dava günüm belliydi ve uzlaşma yoluna giderek ödeme yaptım. Şikayetçi olan firma şikayetten feragat dilekçesini 1 hafta önce gönderdi ve ben bu dilekçeyi UYAP üzerinde görebiliyorm. Ancak dava hala açık gözüküyor. Bu dilekçe ne zaman işleme alınacak? Davaya 4 gün kaldı, işleme alınmazsa duruşmaya gitmek zorunda mıyım? Farklı bir şehirdeyim.

    Şikayetçi olan tarafın avukatı sağolsun çok yardımcı oluyor, merak etmeyin sorun olmaz diyor, biz dilekçeyi verdik sisteme düştü sorun yok diyor, savcılık kalemi işleme almasa bile duruşma günü hakim görüp dosyayı kapatır diyor, ancak daha önce hiç bir tecrübem olmadığı için biraz tedirginim.
  • 04-12-2020, 16:11:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hocam. Dilekçe sisteme düşmüsse dava zamani hakim dosyayi kapatacaktir. Bilgin olsun. Sorun olmaz yani
  • 04-12-2020, 16:12:37
    #3
    Duruşma günü kısa kararda feragat dilekçesi işleme alınır, 1 aylık sürede de gerekceli karar yazılır
  • 04-12-2020, 16:13:47
    #4
    Mstfsdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruşma günü kısa kararda feragat dilekçesi yazılır, 1 aylık sürede de gerekceli karar
    Nasıl yani hocam? Tekrar mı yazılacak dilekçe?
  • 04-12-2020, 16:16:40
    #5
    Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam? Tekrar mı yazılacak dilekçe?
    Yok hocam hicbirsey yapmanıza gerek yok, duruşma günü feragat dilekçesi işleme alınacak ondan sonra da (iş yoğunluğuna göre ) 1 ay içerisinde gerekçeli kararı yazılır dosyanın
  • 04-12-2020, 16:19:07
    #6
    Mstfsdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam hicbirsey yapmanıza gerek yok, duruşma günü feragat dilekçesi işleme alınacak ondan sonra da (iş yoğunluğuna göre ) 1 ay içerisinde gerekçeli kararı yazılır dosyanın
    Çok teşekkürler hocam inşallah sorunsuz sonuçlanır.