Merhaba, telif hakkında suç duyurusunda dava günüm belliydi ve uzlaşma yoluna giderek ödeme yaptım. Şikayetçi olan firma şikayetten feragat dilekçesini 1 hafta önce gönderdi ve ben bu dilekçeyi UYAP üzerinde görebiliyorm. Ancak dava hala açık gözüküyor. Bu dilekçe ne zaman işleme alınacak? Davaya 4 gün kaldı, işleme alınmazsa duruşmaya gitmek zorunda mıyım? Farklı bir şehirdeyim.
Şikayetçi olan tarafın avukatı sağolsun çok yardımcı oluyor, merak etmeyin sorun olmaz diyor, biz dilekçeyi verdik sisteme düştü sorun yok diyor, savcılık kalemi işleme almasa bile duruşma günü hakim görüp dosyayı kapatır diyor, ancak daha önce hiç bir tecrübem olmadığı için biraz tedirginim.