Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam? Tekrar mı yazılacak dilekçe?
Yok hocam hicbirsey yapmanıza gerek yok, duruşma günü feragat dilekçesi işleme alınacak ondan sonra da (iş yoğunluğuna göre ) 1 ay içerisinde gerekçeli kararı yazılır dosyanın