• 04-12-2020, 10:59:40
    #1
    Merhaba bir arkadaşım sağlık meslek lisesinden mezun, şimdi önlisans okuyor fakat liseden Hemşire Yardımcılığı okuyarak mezun oldu. Bu arkadaş yeni alınacak sağlıkçılar arasına teknisyen vb olarak başvuru yapamaz mı? Arkadaşlar her seferinde genelge falan yayınlanıyor nereden başvuru yapılacak bulamıyor. Yardımcı olabilir misiniz? Durumu biraz kötü yardımcı olmak istiyorum.
  • 04-12-2020, 11:01:37
    #2
    Lise KPSS sınavına girecek atama ile atanacak hocam. Sağlıkta atama puanları baya düştü diye biliyorum.
  • 04-12-2020, 11:02:01
    #3
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir arkadaşım sağlık meslek lisesinden mezun, şimdi önlisans okuyor fakat liseden Hemşire Yardımcılığı okuyarak mezun oldu. Bu arkadaş yeni alınacak sağlıkçılar arasına teknisyen vb olarak başvuru yapamaz mı? Arkadaşlar her seferinde genelge falan yayınlanıyor nereden başvuru yapılacak bulamıyor. Yardımcı olabilir misiniz? Durumu biraz kötü yardımcı olmak istiyorum.
    Yardımcı olarak mezun olduğu için önlisans okuması mecbur hocam
  • 04-12-2020, 11:02:02
    #4
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise KPSS sınavına girecek atama ile atanacak hocam. Sağlıkta atama puanları baya düştü diye biliyorum.
    Hocam önlisansa girdi ya bu sene
  • 04-12-2020, 11:19:43
    #5
    Eşimle görüştüm az önce (hemşire) lise mezunlarından Hemşire Yardımcısı olarak atama yapılıyormuş ancak kadro sayıları çok azmış, önlisans ve lisans olduğu zaman atama sayılarıda artıyormuş. Sanırım en net bilgi bu şekilde olacaktır.