Eşimle görüştüm az önce (hemşire) lise mezunlarından Hemşire Yardımcısı olarak atama yapılıyormuş ancak kadro sayıları çok azmış, önlisans ve lisans olduğu zaman atama sayılarıda artıyormuş. Sanırım en net bilgi bu şekilde olacaktır.