Merhaba bir arkadaşım sağlık meslek lisesinden mezun, şimdi önlisans okuyor fakat liseden Hemşire Yardımcılığı okuyarak mezun oldu. Bu arkadaş yeni alınacak sağlıkçılar arasına teknisyen vb olarak başvuru yapamaz mı? Arkadaşlar her seferinde genelge falan yayınlanıyor nereden başvuru yapılacak bulamıyor. Yardımcı olabilir misiniz? Durumu biraz kötü yardımcı olmak istiyorum.