Merhabalar R10 Ailesi öncelikle aklıma takılan soruları sizlere sormak istedim aklıma takılanlar;
1- Sahış şirketi açıcağım faturayı nereden kesebilirim ve hangi tür yazıcı almayalım
2- İnternet üzerinden giyim satışı yapacağım ancak depo kiralayacağım burada normal mağza gibi göstermeyip daha farklı kdv oranından faydalanabilir miyim
3- alışı 27tl ürünü 60tl sattığımda %18 i kdv %20 gelir vergisi olarak satış fiyatı üzerinden mi yoksa alış fiyatı üzerinden mi ödiyeceğim
şu anda aklıma takılan sorular bunlar bilen arkadaşların yanıtlaması beni memnun eder teşekkürler şimdiden
İnternet üzerinden satış yapacağım sorularım var
5
●87
- 03-12-2020, 17:48:33Şahıs şirketi açtığınızda faturayı e-arşiv veya e-fatura olarak kesebilirsiniz ücretli ve ücretsiz olarak örn qnb finansbank şu anda 2 yıl ücretsiz bu hakkı tanıyor paraşütten keserseniz yıllık 1000-1500 tl gibi fiyat çıkar kestiğiniz fatura sayısına göre değişir.
mağaza veya depo arasında kdv açısından bir fark olmaz sadece kiralama bedeli üzerinden stopajınızı ödersiniz.
Belirttiğiniz gelir vergisi ve kdv yi ise fatura tutarı üzerinden ödersiniz alış fiyatı üzerinden değil - 03-12-2020, 17:56:37Üyeliği durduruldu1- Paraşüt, işbaşı, logo vb tercih edebilirsiniz.siezma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2- Nereyi tutarsanız tutun kdv oranı değişmez bellidir oranlar giyim gıda elektronik vs diye ayrılır oranlar.
3- Aylık geliriniz örnek 10k tl gideriniz ise tedarikçiye ödediğiniz, elektrik, su, kira, vs hepsi düşülür kalan tutarın miktarına göre %15 / %35 oranın da bir vergilendirme uygulanır anlamanız için aşağıya oranları bırakıyorum.

- 04-12-2020, 00:12:08Üyeliği durdurulduDetayları iletirseniz sevinirimbrscicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
