siezma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar R10 Ailesi öncelikle aklıma takılan soruları sizlere sormak istedim aklıma takılanlar;
1- Sahış şirketi açıcağım faturayı nereden kesebilirim ve hangi tür yazıcı almayalım
2- İnternet üzerinden giyim satışı yapacağım ancak depo kiralayacağım burada normal mağza gibi göstermeyip daha farklı kdv oranından faydalanabilir miyim
3- alışı 27tl ürünü 60tl sattığımda %18 i kdv %20 gelir vergisi olarak satış fiyatı üzerinden mi yoksa alış fiyatı üzerinden mi ödiyeceğim

şu anda aklıma takılan sorular bunlar bilen arkadaşların yanıtlaması beni memnun eder teşekkürler şimdiden
1- Paraşüt, işbaşı, logo vb tercih edebilirsiniz.
2- Nereyi tutarsanız tutun kdv oranı değişmez bellidir oranlar giyim gıda elektronik vs diye ayrılır oranlar.
3- Aylık geliriniz örnek 10k tl gideriniz ise tedarikçiye ödediğiniz, elektrik, su, kira, vs hepsi düşülür kalan tutarın miktarına göre %15 / %35 oranın da bir vergilendirme uygulanır anlamanız için aşağıya oranları bırakıyorum.