Merhabalar R10 Ailesi öncelikle aklıma takılan soruları sizlere sormak istedim aklıma takılanlar;
1- Sahış şirketi açıcağım faturayı nereden kesebilirim ve hangi tür yazıcı almayalım
2- İnternet üzerinden giyim satışı yapacağım ancak depo kiralayacağım burada normal mağza gibi göstermeyip daha farklı kdv oranından faydalanabilir miyim
3- alışı 27tl ürünü 60tl sattığımda %18 i kdv %20 gelir vergisi olarak satış fiyatı üzerinden mi yoksa alış fiyatı üzerinden mi ödiyeceğim

şu anda aklıma takılan sorular bunlar bilen arkadaşların yanıtlaması beni memnun eder teşekkürler şimdiden