Merhaba yaklaşık 2 aydır bir fabrikada çalışıyorum. Buradaki insanlar genel olarak hayatı rutin ve standart olduğu için zamanları monoton geçiyor.
Ben de yarın sabah ufak bir sürpriz yapmak istiyorum. Herkesin masa başına veya çalıştığı alana simit, çikolata ve ufak jelibonla not yazıp vermek istedim. En azından motivasyon olur. Arabayla gittiğim zaman en erken ben gitmiş oluyorum o yüzden kimse gelmeden halledebilirim.
Ama bayan çalışanlar da olduğu için yanlış anlaşılmasın diye not konusunda kararsız kaldım. Günaydın mesajı gibi bir şey düşünüyorum sizce ne yazabilirim?
Sizce ne yazayım (not)
11
●98
- 02-12-2020, 13:07:09Hocam simit, çikolata veyahut da jelibon bırakacaksınız yanında not olarak "İyi çalışmalar" ya da "Afiyet olsun 😊" cinsinden bir şeyler yazabilirsiniz. Eğer üst seviye olmasını istiyorsanız kişinin karakteristlik özelliğine göre yüzünde tebessüm bırakabilecek farklı yazılar yazabilirsiniz.
- 02-12-2020, 13:07:30"Ama bayan çalışanlar da olduğu için yanlış anlaşılmasın diye not konusunda kararsız kaldım. Günaydın mesajı gibi bir şey düşünüyorum sizce ne yazabilirim? "
coğrafya kaderdir - 02-12-2020, 13:07:59Hocam herkesin masasına koyacakmış hocamız, kisiye özgü değil ki.Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2020, 13:08:38-Bu işi şans eseri değil başarın ile buldun. Kaderinde yazılı olan bu başarını çok daha iyi yerlere götürmen dileği ile, hayırlı işler.

kaynak;
https://www.hediyemen.com/yeni-is-tebrik-mesajlari
