Merhaba yaklaşık 2 aydır bir fabrikada çalışıyorum. Buradaki insanlar genel olarak hayatı rutin ve standart olduğu için zamanları monoton geçiyor.
Ben de yarın sabah ufak bir sürpriz yapmak istiyorum. Herkesin masa başına veya çalıştığı alana simit, çikolata ve ufak jelibonla not yazıp vermek istedim. En azından motivasyon olur. Arabayla gittiğim zaman en erken ben gitmiş oluyorum o yüzden kimse gelmeden halledebilirim.
Ama bayan çalışanlar da olduğu için yanlış anlaşılmasın diye not konusunda kararsız kaldım. Günaydın mesajı gibi bir şey düşünüyorum sizce ne yazabilirim?