Sizce ne yazayım (not) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce ne yazayım (not)
11
●
98
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce ne yazayım (not)
1
2
02-12-2020, 13:09:02
#10
neto
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günün stres ve sıkıntısını zamanın güç olduğu dönemde ufak mutluluklara Günaydın arkadaşlar
Bu tarz bir şey seni idare eder
Beğendim hocam teşekkür ederim ufak bir değişiklikle bana uyar gibi
02-12-2020, 13:09:03
#11
Stinger
Üyeliği durduruldu
Bizde iş yerinde onu getir lan bunu getir lan😁
02-12-2020, 13:10:27
#12
Misafir
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beğendim hocam teşekkür ederim ufak bir değişiklikle bana uyar gibi
Aynen hocam kolaylıklar diliyorum sizin gibi düşünceli insanlar çok az var
neto
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler