Arkadaşlar eşimin kimliği kayıp kimlik seri numarasına ulaşamıyoruz.E devlet şifresi almamıştı daha önce, oradan da alamıyoruz.
Banka hesabı kullanmıyor hiç banka aracılığı ilede alamıyoruz.
Benim kendi e devletinde ben ve oğlumun kodunu alabiliyoruz.
Postaneler kapalı hadi pazartesi gitsek postaneye alırlarmı kod olmadan
Veya bu işi ücret mukabilinde çözebilecek olan varmı.
Şimdiden teşekkürler
Hes kodu alamıyoruz
8
●102
- 28-11-2020, 13:19:47Üyeliği durduruldu
- 28-11-2020, 13:22:19Üyeliği durdurulduHocam seri numara orada da istiyorSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2020, 13:23:25Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim ilginize hocamSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2020, 13:28:49Usta postaneye zaten hes kodsuz almıyorlar.Orda almazlar kendiniz alıyorsunuz.Kimliksiz zor.
HES uygulamasında kendi telefonunuzdan mı denediniz yoksa eşinizin telefonundan mı ?
Kendi telefonunuzdan denediyseniz isteyebilir birde eşinizin telefonundan deneyin.
Olmadı yeni kimlik çıkartıcaksınız.Yada kimliği bulucaksınız.
Yahut arkadaşımın dediği gibi mesaj ilede alınıyor.