• 28-11-2020, 13:19:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar eşimin kimliği kayıp kimlik seri numarasına ulaşamıyoruz.E devlet şifresi almamıştı daha önce, oradan da alamıyoruz.
    Banka hesabı kullanmıyor hiç banka aracılığı ilede alamıyoruz.
    Benim kendi e devletinde ben ve oğlumun kodunu alabiliyoruz.
    Postaneler kapalı hadi pazartesi gitsek postaneye alırlarmı kod olmadan
    Veya bu işi ücret mukabilinde çözebilecek olan varmı.
    Şimdiden teşekkürler
  • 28-11-2020, 13:20:41
    #2
    Hayat eve sığar uygulamasından denediniz mi hocam ?
  • 28-11-2020, 13:22:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat eve sığar uygulamasından denediniz mi hocam ?
    Hocam seri numara orada da istiyor
  • 28-11-2020, 13:22:54
    #4
    Bende hiç istemedi şu ana kadar bilemedim hocam bende
  • 28-11-2020, 13:23:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hiç istemedi şu ana kadar bilemedim hocam bende
    Teşekkür ederim ilginize hocam
  • 28-11-2020, 13:27:35
    #6
    Mesaj ile de alınıyor diye biliyorum.
  • 28-11-2020, 13:28:49
    #7
    Usta postaneye zaten hes kodsuz almıyorlar.Orda almazlar kendiniz alıyorsunuz.Kimliksiz zor.

    HES uygulamasında kendi telefonunuzdan mı denediniz yoksa eşinizin telefonundan mı ?

    Kendi telefonunuzdan denediyseniz isteyebilir birde eşinizin telefonundan deneyin.

    Olmadı yeni kimlik çıkartıcaksınız.Yada kimliği bulucaksınız.

    Yahut arkadaşımın dediği gibi mesaj ilede alınıyor.
  • 28-11-2020, 13:56:43
    #8
    Alo 199 u arayabilirsiniz. Yardımcı olabilirler.
  • 28-11-2020, 15:26:53
    #9
    Gerek yok, eşinizin adına HES alabiliyorsunuz.