Arkadaşlar eşimin kimliği kayıp kimlik seri numarasına ulaşamıyoruz.E devlet şifresi almamıştı daha önce, oradan da alamıyoruz.
Banka hesabı kullanmıyor hiç banka aracılığı ilede alamıyoruz.
Benim kendi e devletinde ben ve oğlumun kodunu alabiliyoruz.
Postaneler kapalı hadi pazartesi gitsek postaneye alırlarmı kod olmadan
Veya bu işi ücret mukabilinde çözebilecek olan varmı.
Şimdiden teşekkürler