Usta postaneye zaten hes kodsuz almıyorlar.Orda almazlar kendiniz alıyorsunuz.Kimliksiz zor.
HES uygulamasında kendi telefonunuzdan mı denediniz yoksa eşinizin telefonundan mı ?
Kendi telefonunuzdan denediyseniz isteyebilir birde eşinizin telefonundan deneyin.
Olmadı yeni kimlik çıkartıcaksınız.Yada kimliği bulucaksınız.
Yahut arkadaşımın dediği gibi mesaj ilede alınıyor.