Usta postaneye zaten hes kodsuz almıyorlar.Orda almazlar kendiniz alıyorsunuz.Kimliksiz zor.

HES uygulamasında kendi telefonunuzdan mı denediniz yoksa eşinizin telefonundan mı ?

Kendi telefonunuzdan denediyseniz isteyebilir birde eşinizin telefonundan deneyin.

Olmadı yeni kimlik çıkartıcaksınız.Yada kimliği bulucaksınız.

Yahut arkadaşımın dediği gibi mesaj ilede alınıyor.