• 27-11-2020, 22:06:12
    #1
    Selamlar,

    40 gün önce 1 yıllık sigorta yaptırarak bir laptop aldım. Ancak şuanda nakit ihtiyacından dolayı satmak istiyorum. Kozmetik olarak fabrikadan çıktığı gibi çok fazla kullanamadım zaten. Sizce ne kadar eder bu ürün?


    Şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar.
  • 27-11-2020, 22:06:56
    #2
    Ürünü ben mi göremiyorum acaba
  • 27-11-2020, 22:07:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4 k çalışır😂
  • 27-11-2020, 22:07:58
    #4
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü ben mi göremiyorum acaba
    Ürün ismini paylaştım, kozmetik olarak da fabrikadan çıktığı gibi olduğunu söyledim. Okumuyorsanız; yorum da yapmayın!
  • 27-11-2020, 22:09:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    8.250 tl
  • 27-11-2020, 22:09:03
    #6
    150bin lira eder.
  • 27-11-2020, 22:11:13
    #7
    Parzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 k çalışır😂
    %50 fazla oldu be hocam

    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8.250 tl
    Teşekkür ederim yorumunuz için.

    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150bin lira eder.
    Bu konuya böyle bir yorum yazarak neyi amaçlıyorsunuz? Gülelim mi? Bu foruma uygun olmadığını düşünüyorum ciddi konulara gelen bu tarz yorumların..
  • 27-11-2020, 22:13:31
    #8
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün ismini paylaştım, kozmetik olarak da fabrikadan çıktığı gibi olduğunu söyledim. Okumuyorsanız; yorum da yapmayın!
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %50 fazla oldu be hocam



    Teşekkür ederim yorumunuz için.



    Bu konuya böyle bir yorum yazarak neyi amaçlıyorsunuz? Gülelim mi? Bu foruma uygun olmadığını düşünüyorum ciddi konulara gelen bu tarz yorumların..
    Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.
  • 27-11-2020, 22:14:36
    #9
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.
    Hocam ürünü kullanamadım bile, kozmetik olarak sıfır olarak yorum yapmanızı rica ettim.
    Saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum. O yüzden resim eklemedim, saygılar.
    Faturası görünmüyor mu?