Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.
Hocam ürünü kullanamadım bile, kozmetik olarak sıfır olarak yorum yapmanızı rica ettim.
Saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum. O yüzden resim eklemedim, saygılar.
Faturası görünmüyor mu?