Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.
Hocam ürünü kullanamadım bile, kozmetik olarak sıfır olarak yorum yapmanızı rica ettim.
Saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum. O yüzden resim eklemedim, saygılar.
Faturası görünmüyor mu?