Ürün ismini paylaştım, kozmetik olarak da fabrikadan çıktığı gibi olduğunu söyledim. Okumuyorsanız; yorum da yapmayın!
%50 fazla oldu be hocam
Teşekkür ederim yorumunuz için.
Bu konuya böyle bir yorum yazarak neyi amaçlıyorsunuz? Gülelim mi? Bu foruma uygun olmadığını düşünüyorum ciddi konulara gelen bu tarz yorumların..
Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.