Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün ismini paylaştım, kozmetik olarak da fabrikadan çıktığı gibi olduğunu söyledim. Okumuyorsanız; yorum da yapmayın!
Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%50 fazla oldu be hocam



Teşekkür ederim yorumunuz için.



Bu konuya böyle bir yorum yazarak neyi amaçlıyorsunuz? Gülelim mi? Bu foruma uygun olmadığını düşünüyorum ciddi konulara gelen bu tarz yorumların..
Külhanbeyi kesildin hayırdır? Konuda resim vs yok. Gözükmüyor. Adı yok bir şeysi yok. Azarlıyorsun milleti.