Merhaba Asetto Corsa gibi yarış oyunlarının oynanacağı bir setup yaptım, her türlü öneri ve tavsiyeye açığım.
1. Not: Bu işte usta değilim uyumsuz parça vs olma ihtimali bile var eğer görürseniz böyle bir durum söylerseniz çok sevinirim.
2. Not: 20K bütçem var eğer başka öneriniz varsa alabilirim. (İşlemcide Ryzenden, ekran kartındada Nvidia dan şaşmayı düşünmüyorum.
Anakart: ASUS PRIME B550-PLUS 4600MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 DP HDMI ATX Anakart
RAM: CORSAIR 16GB Vengeance RGB PRO Siyah 3600MHz CL18 DDR4 Single Kit
M2: XPG 512GB SPECTRIX S40G RGB PCIe Gen3x4 M.2 SSD (3500MB Okuma / 1900MB Yazma)
SSD: SAMSUNG 500GB 860 EVO SATA 3.0 2.5" SSD (550MB Okuma / 520MB Yazma
CPU: AMD RYZEN 7 3800X 3.9GHz 32MB Önbellek 8 Çekirdek AM4 7nm İşlemci
PSU: CORSAIR TX-M Serisi 650W 80+ Gold Modüler 120mm Fanlı PSU
GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G 6GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı
Kasa: GAMEBOOSTER GB-G2112B RGB Mesh Panel USB 3.0 Mid Tower Kasa
Monitör: AOC 31.5" CQ32G1 144Hz 1ms VGA 2xHDMI DP QHD Freesync Curved Gaming Monitör
Mousepad: Steelseries Qck Heavy Large Gaming Mouse Pad
Klavye: Logitech G G512 Romer-G Tactile Türkçe RGB Mekanik Gaming Klavye
Mouse: Steelseries Rival 710 Siyah RGB Gaming Mouse
Toplama Bilgisayar Konusunda Soru
18
●152
- 27-11-2020, 18:38:51
- 27-11-2020, 18:42:14İşlemciden kısıp ekran kartını upgrade edebilirsin 2060 la çoğu yeni nesil oyunda 100 110 fpsi ın üstüne çıkmıyor zaten , monitör konusunda da msi tavsiye ederim aşırı memnunum.
- 27-11-2020, 18:42:59Amd bana göre son 3 nesildir intelden baya önde gidiyor işlemci konusunda şuan herkes amd tercih ediyor.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 18:43:24tunaozsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnakartı *ASUS Plus alma, Onuralp anlatsın niye olduğunuCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

AMD, Intel işlemcilere göre daha performanslı ve daha ucuzudur. - 27-11-2020, 18:44:51İşlemci konusunda Intel'i katlayıp geçtiğini düşünüyorumCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 18:46:36RAM için konuşuyorum. Tek 16 yerine 8+8 yapın eğer 16+16 yapmayacaksanız.
Yanlış görmediysem psu 650watt o psu ile sistemi yakarsınız. 1000 watt bir psu işinizi görecektir.
Render yoksa işinizde 3700x daha mantıklı olacaktır. - 27-11-2020, 18:49:01ilerde 32ye upgrade etmek istediğinde bu sefer elinde 2 adet 8 kalmış olacak 2 adet 16 parası cebinden çıkacak ben bu hatayı yaptım ram yükseltmek istiyorum ama bütçemi aşıyor bence ileriyi düşünerek almak mantıklı.ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 18:49:39batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSağolun arkadaşlar. Ben de render için pc almayı veya toplamayı düşünüyordum. Bu güne kadar hep Intel kullandığım için i7 10.nesil ve RTX2060 kombinasyonlu bir pc bakıyordum. AMD'lere önyargılı yaklaşıyordum ama iyice video izleyip araştırmaya devam edeyim o zaman. Daha fazla yazmayacağım arkadaşın konusu daha bölünmesin diye.tunaozsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
