RAM için konuşuyorum. Tek 16 yerine 8+8 yapın eğer 16+16 yapmayacaksanız.
Yanlış görmediysem psu 650watt o psu ile sistemi yakarsınız. 1000 watt bir psu işinizi görecektir.
Render yoksa işinizde 3700x daha mantıklı olacaktır.
Hocam tek 8+8 daha mantıklı biliyorum ancak 1 tane 16 alıp gerektikçe üstüne ekleme bütçe olarak şuanda daha mantıklı geldi.
PSU olarak internette baktığımda 600w önermişlerdi ben yinede güvenemeyip 650 koydum ancak bakacağım yine tekrar.
render işi olmayacak ama 3800x daha mantıklı gibi gözüküyordu ne gibi farkları mevcut?