Toplama Bilgisayar Konusunda Soru - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Toplama Bilgisayar Konusunda Soru

18

●

152

  • R10.net
  • Soru & Cevap
  • Sorum Var
  • Toplama Bilgisayar Konusunda Soru
  • 1
  • 2
  • 3
  • 27-11-2020, 18:49:59
    #10
    tunaozsari
    tunaozsari
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciden kısıp ekran kartını upgrade edebilirsin 2060 la çoğu yeni nesil oyunda 100 110 fpsi ın üstüne çıkmıyor zaten , monitör konusunda da msi tavsiye ederim aşırı memnunum.
    İşlemciyi daha çok kısarsamda ordan sorun olabilir diye düşündüm ama işlemci ve ekran kartı olarak önerin nedir?
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakartı *ASUS Plus alma, Onuralp anlatsın niye olduğunu
    AMD, Intel işlemcilere göre daha performanslı ve daha ucuzudur.
    Tamamdır Onuralp ile görüşeyim onu, başka önerebileceğim AM4 anakart var mı? Daha sonradan zen3'e upgrade etmeyi düşünüyorum.
  • 27-11-2020, 18:55:22
    #11
    batikansenn
    batikansenn
    tunaozsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciyi daha çok kısarsamda ordan sorun olabilir diye düşündüm ama işlemci ve ekran kartı olarak önerin nedir?

    Tamamdır Onuralp ile görüşeyim onu, başka önerebileceğim AM4 anakart var mı? Daha sonradan zen3'e upgrade etmeyi düşünüyorum.
    En kötü ihtimal 2070 eğer bütçeni arttırma şansın varsa 2080 öneririm 2060 kullanıcısıyım evet memnunum ama yeni nesil oyunlarda aşırı performans beklemeni tavsiye etmem 2060 alırsan, işlemci olarak bütçeden kısmayı düşünürsen 3600x de bana göre oyun performans açısından yeterli gelebilir , keşke 3000 serisine çıkmanı önersem ama ekonomi çok iyi yeğenim
  • 27-11-2020, 18:57:54
    #12
    tunaozsari
    tunaozsari
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RAM için konuşuyorum. Tek 16 yerine 8+8 yapın eğer 16+16 yapmayacaksanız.
    Yanlış görmediysem psu 650watt o psu ile sistemi yakarsınız. 1000 watt bir psu işinizi görecektir.
    Render yoksa işinizde 3700x daha mantıklı olacaktır.
    Hocam tek 8+8 daha mantıklı biliyorum ancak 1 tane 16 alıp gerektikçe üstüne ekleme bütçe olarak şuanda daha mantıklı geldi.
    PSU olarak internette baktığımda 600w önermişlerdi ben yinede güvenemeyip 650 koydum ancak bakacağım yine tekrar.
    render işi olmayacak ama 3800x daha mantıklı gibi gözüküyordu ne gibi farkları mevcut?
  • 29-11-2020, 13:33:28
    #13
    tunaozsari
    tunaozsari
    Belirli birkaç araştırma yaptım internette diğer toplayanlara baktım ve şu şekilde tekrar düzenledim.

    Anakart: https://www.itopya.com/asus-prime-b5...i-atx-anakart/
    2 X RAM: https://www.itopya.com/corsair-16gb-...ingle-kit-ram/
    M2: https://www.itopya.com/adata-xpg-512...-1900mb-yazma/
    SSD: https://www.itopya.com/samsung-500gb...a-520mb-yazma/
    CPU: https://www.itopya.com/amd-ryzen-7-3...4-7nm-islemci/
    PSU: https://www.itopya.com/corsair-rm750...5mm-fanli-psu/
    Kasa: https://www.itopya.com/gamebooster-g...id-tower-kasa/
    GPU: https://www.itopya.com/asus-geforce-...t-ekran-karti/

    Monitör: https://www.itopya.com/msi-32-optix-...aming-monitor/
    Mousepad: https://www.itopya.com/steelseries-q...oyun-mousepad/
    Klavye: https://www.itopya.com/logitech-g-g5...gaming-klavye/
    Mouse: https://www.itopya.com/steelseries-r...-gaming-mouse/
  • 29-11-2020, 13:37:28
    #14
    tahaa
    tahaa
    Bütçe nedir? Kullanım amacınızı da yazarsanız bir şeyler önereyim.
  • 29-11-2020, 13:40:47
    #15
    tunaozsari
    tunaozsari
    tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe nedir? Kullanım amacınızı da yazarsanız bir şeyler önereyim.
    Asetto Corsa gibi yarış oyunlarının oynanacağı bir setup gerekiyor, 20K bütçe var ama 21'e felan çıkılması çok sorun değil.
  • 29-11-2020, 14:08:33
    #16
    tahaa
    tahaa
    tunaozsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asetto Corsa gibi yarış oyunlarının oynanacağı bir setup gerekiyor, 20K bütçe var ama 21'e felan çıkılması çok sorun değil.
    https://www.qp.com.tr/qp-titan-ryzen...un-bilgisayari
    Bütçe 21.000 TL'ye kadar çıkabiliyorsa ekran kartı 3080 ile değişebilir. Kasa değişebilir. SSD değişebilir. Ek olarak bu sistem için kesinlikle sıvı soğutma gerekiyor.
  • 29-11-2020, 14:16:27
    #17
    tunaozsari
    tunaozsari
    tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.qp.com.tr/qp-titan-ryzen...un-bilgisayari
    Bütçe 21.000 TL'ye kadar çıkabiliyorsa ekran kartı 3080 ile değişebilir. Kasa değişebilir. SSD değişebilir. Ek olarak bu sistem için kesinlikle sıvı soğutma gerekiyor.
    bu 21'in içinde 32 inç 1ms monitör ve klavye mouse de dahil olması gerekiyor.
  • 29-11-2020, 14:17:52
    #18
    tahaa
    tahaa
    tunaozsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu 21'in içinde 32 inç 1ms monitör ve klavye mouse de dahil olması gerekiyor.
    O zaman bu sistem + sıvı soğutma sizin için idealdir. Mouse ve klavyeye gelirsek; hangi switchi kullanmak istiyorsunuz?
  • 1
  • 2
  • 3
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      HostingSmm PanelTakipçi satın alSmm PanelSmm PanelAntalya HaberHostingSeoHostingTrendyol InfluencerSmm panelSmm Panel
      İpucu
      Unix sunucularda Monit ile PHP, Mysql gibi hizmetleri 2 dakikada bir kontrol edip, çökmüşse yeniden başlatmak mümkün. Kurulum için: https://www.tecmint.com/how-to-install-and-setup-monit-linux-process-and-services-monitoring-program/
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      47.427 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.405.140
      Mesajlar:
      29.832.915
      Üyeler:
      223.256
      Son kayıt olan üye
      emre4402
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol