RAM için konuşuyorum. Tek 16 yerine 8+8 yapın eğer 16+16 yapmayacaksanız.
Yanlış görmediysem psu 650watt o psu ile sistemi yakarsınız. 1000 watt bir psu işinizi görecektir.
Render yoksa işinizde 3700x daha mantıklı olacaktır.