kapalı odada içilen sigara
17
●259
- 27-11-2020, 18:29:45Siz bide bizim ofisi görün. Erzurum'dayız. Camı açsak donuyoruz. Kapatsak boğuluyoruz. Kesin çözüm sigarayı bırakmak ama nerdee.
- 27-11-2020, 18:31:01Bırakın arkadaşlar, sağlığınızdan önemli değil hiç bir şey. 6 sene içtim, bırakalı da 6 sene oldu, dünya varmış dedim. Emin olun bıraktıktan sonra yediğiniz yemeğin, içtiğiniz çayın tadı bile ayrı bir güzelleşecek. Hem kesenize, hem sağlığınıza zarar. İlk 3 ay dişinizi sıkacaksınız, gerisi kolay.
- 27-11-2020, 18:31:06o daha sıkıntı kalabalık olunca kötü oluyoreycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 18:31:42herhangi bir taktik var mı balkonda içerken bi tık azaltmıştım amaBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
?