• 27-11-2020, 18:28:45
    #1
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    normalde balkonda içerdim ancak kış geldiği için tekrar odamda içmeye başladım gece nefes darlığı oluyor odayı havalandırmadığım için bir çözüm bilen var mı konuyla alakalı
  • 27-11-2020, 18:29:35
    #2
    Fast & Quality Proxies
    Odayı havalandırmak ?
  • 27-11-2020, 18:29:45
    #3
    Siz bide bizim ofisi görün. Erzurum'dayız. Camı açsak donuyoruz. Kapatsak boğuluyoruz. Kesin çözüm sigarayı bırakmak ama nerdee.
  • 27-11-2020, 18:29:58
    #4
    İçerken camı açın yatarken kapatın
  • 27-11-2020, 18:30:36
    #5
    içmeyin hocam, güzel bir bahane olur bence birakmaniz icin. ben bu yaz balkonu mutfakla birlestirdim. mecburen icmiyorum. basta zor oldu ama iki haftadir icmiyorum.
  • 27-11-2020, 18:31:01
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bırakın arkadaşlar, sağlığınızdan önemli değil hiç bir şey. 6 sene içtim, bırakalı da 6 sene oldu, dünya varmış dedim. Emin olun bıraktıktan sonra yediğiniz yemeğin, içtiğiniz çayın tadı bile ayrı bir güzelleşecek. Hem kesenize, hem sağlığınıza zarar. İlk 3 ay dişinizi sıkacaksınız, gerisi kolay.
  • 27-11-2020, 18:31:06
    #7
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bide bizim ofisi görün. Erzurum'dayız. Camı açsak donuyoruz. Kapatsak boğuluyoruz. Kesin çözüm sigarayı bırakmak ama nerdee.
    o daha sıkıntı kalabalık olunca kötü oluyor
  • 27-11-2020, 18:31:42
    #8
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın arkadaşlar, sağlığınızdan önemli değil hiç bir şey. 6 sene içtim, bırakalı da 6 sene oldu, dünya varmış dedim. Emin olun bıraktıktan sonra yediğiniz yemeğin, içtiğiniz çayın tadı bile ayrı bir güzelleşecek. Hem kesenize, hem sağlığınıza zarar. İlk 3 ay dişinizi sıkacaksınız, gerisi kolay.
    herhangi bir taktik var mı balkonda içerken bi tık azaltmıştım ama
  • 27-11-2020, 18:31:46
    #9
    15 yıl sigara içtim evin içinde 1 tane bile sigara içmedim.
    evde sigaramı içilir yahu.leş gibi kokar heryer

    edit:7 ay önce bıraktım bu arada