eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bide bizim ofisi görün. Erzurum'dayız. Camı açsak donuyoruz. Kapatsak boğuluyoruz. Kesin çözüm sigarayı bırakmak ama nerdee.
o daha sıkıntı kalabalık olunca kötü oluyor