Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakın arkadaşlar, sağlığınızdan önemli değil hiç bir şey. 6 sene içtim, bırakalı da 6 sene oldu, dünya varmış dedim. Emin olun bıraktıktan sonra yediğiniz yemeğin, içtiğiniz çayın tadı bile ayrı bir güzelleşecek. Hem kesenize, hem sağlığınıza zarar. İlk 3 ay dişinizi sıkacaksınız, gerisi kolay.
herhangi bir taktik var mı balkonda içerken bi tık azaltmıştım ama