• 26-11-2020, 00:39:18
    #1
    Hayırlı geceler.

    Laptopu şarjdan çıkarınca parlaklığı ve gücü yarı yarıya düşüyor sürekli şarjda kullanmak zorunda kalıyorum ne yaptıysam düzeltemedim.

    Anydesk ya da Team ile bakıp kontrol edebilecek var mıdır rica etsem?
  • 26-11-2020, 00:43:15
    #2
    Uzaktan kontrol olmadan 2-3 ipucu ile sizlere basit bir yöntemle hallediyim

    Windows 10 kullanıyorsanız ;

    Sol alt köşede pil işaretine sağ tıklayarak güç seçeneklerine girin orada yüksek performans , dengeli ve tasarruf var

    Yüksek performans seçin

    Özelleştirmek için seçenek göreceksiniz tıklayın

    İşlemci ve ekran ayarlarını bulup istediğiniz gibi değiştirin
    • kadirydinn
    kadirydinn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2020, 00:44:55
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktan kontrol olmadan 2-3 ipucu ile sizlere basit bir yöntemle hallediyim

    Windows 10 kullanıyorsanız ;

    Sol alt köşede pil işaretine sağ tıklayarak güç seçeneklerine girin orada yüksek performans , dengeli ve tasarruf var

    Yüksek performans seçin

    Özelleştirmek için seçenek göreceksiniz tıklayın

    İşlemci ve ekran ayarlarını bulup istediğiniz gibi değiştirin
    yaptım hocam maalesef digen bir sey yok

  • 26-11-2020, 01:02:16
    #4
    Hocam bakın şu an mobildeyim belki uzaktan bağlanamıyorum ama oradan bütün ayarları görebiliyorsunuz

    Kritik güç seviyesine filan giriyorsa kendi otomatik kısıyordur diye tahmin ediyorum.

    Fazla bir zamanınız yoksa buradan şu an yardımcı olamam ama bana ö.m ile numaranızı bırakırsanız yarın müsait bir akşam üstü saatinde arayıp tw ile yardımcı olabilirim
  • 26-11-2020, 01:04:17
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bakın şu an mobildeyim belki uzaktan bağlanamıyorum ama oradan bütün ayarları görebiliyorsunuz

    Kritik güç seviyesine filan giriyorsa kendi otomatik kısıyordur diye tahmin ediyorum.

    Fazla bir zamanınız yoksa buradan şu an yardımcı olamam ama bana ö.m ile numaranızı bırakırsanız yarın müsait bir akşam üstü saatinde arayıp tw ile yardımcı olabilirim
    valla harika olur hocam pm atiyorum
  • 26-11-2020, 01:07:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam 3 saat sonra pc geçebilirim, 3 saat sonra müsait olursanız, halen yapamazsaniz tw gelip yapayım.

    Yeni bir güç planı oluşturup yüksek performansi seçmelisiniz
  • 26-11-2020, 01:08:22
    #7
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 saat sonra pc geçebilirim, 3 saat sonra müsait olursanız, halen yapamazsaniz tw gelip yapayım.

    Yeni bir güç planı oluşturup yüksek performansi seçmelisiniz
    deniyim hocam ben buradayım olmazsa 3 saat sonra bakarsınız isterseniz

    edit: değişen bir şey olmadı