Hocam bakın şu an mobildeyim belki uzaktan bağlanamıyorum ama oradan bütün ayarları görebiliyorsunuz
Kritik güç seviyesine filan giriyorsa kendi otomatik kısıyordur diye tahmin ediyorum.
Fazla bir zamanınız yoksa buradan şu an yardımcı olamam ama bana ö.m ile numaranızı bırakırsanız yarın müsait bir akşam üstü saatinde arayıp tw ile yardımcı olabilirim